Epal oh epal

Dalam byk2 hari sepanjang study week yg bahagia ini, hari ni la plg tension. Mungkin stress absorbed dah overload kot. Pernah ade someone buat status kat gtalk yg bunyinye kedengaran camni : Stress is to be solved not to be absorbed. Ye, betol skali. Stress should be solved. Bole gune mcm2 equations yg ade dlm buku mechanics of materials. Bile absorb stress, jd la cam aku skang ni. Ptg td saket sgt kepala aku ni, even mase tu aku dh tutup buku.. baring2 nk tido. Walhal arini xdela byk sgt aku study pon, Numet chapter 2 n SOM je pon.. tu pon tgk gitu2 jek.. Jelas skali nombor2 yg terlampau byk serta vector analysis penyebab utama increasing stress absorbed. Lalu buat kepalaku berdenyut2. Adesss

Hari ni dah 4 bijik epal aku makan.. Mungkin stress aku berkurangan sket bile mkn epal. Rasanya enak sekali, plus rase hepi bile makan epal. So, bile2 rase stress, sile2 la makan epal. Tapi, lepas makan tu jgn buang sisa epal tu merata-rata. Jgn tiru macam saya; buang sisa epal keluar dari tingkap. Haha.. seb bek setiap kali aku buang tu xde org lalu, kalo x, naseb mereka la dpt epal free. Manela taw kan, esok2 tibe2 tumbuh pokok epal dpn tingkap bilik aku ni.. Bagus jgk tu, nnt xdela aku susah payah g pasar malam semata-mata utk beli buah epal..

Hmm.. sepanjang study week ni, x penah lg miss pegi pasar malam (kecuali arini, sbb tido). Pasar malam 2 kali seminggu, isnin n rabu. Setiap kali pegi pasar malam, eQinlah teman setiaku n aku xkan miss beli buah epal (sebenarnya epal bukanlah fevret aku, tp sbb slalu rase bosan bile study, aku mkn la epal.. at least x mkn junk food yg menggemokkan). Ari isnin lepas (kelmarin) kami pegi berempat, meronggeng 2 bijik moto yg dipinjam dari sahabat2 yg baek hati - iBah n iLia. Best gak, skali-skali merendek beramai-ramai, ilangkan tensen xtaw nk makan ape bile pegi cafe.. Tp, sampai kt pasar malam pon xtaw jgk nk makan ape. So bli je lah mane2 yg menarik perhatian mataku ini..

You Might Also Like

0 komen