Semangat Baru~

Baru balik meeting sponsorship department for RECMO VII. Honestly, mase g intbiu arituh aku xde hati sgt nk mintak sponsor dept. Tp memandangkan chance aku nk join RECMO hanya pada sponsor dept, maka aku panjangkan langkah kakiku ke meeting room RCSU, merelakan diri utk diintbiu. Tambahan pula, dpt sms spesel; mintak aku g intbiu, kompem2 dapat – kata pengirim sms itu. So, ape lg.. dgn hati yg kurang cuak aku g intbiu (biasenye, kalo sebut intbiu sah2 aku malas pegi, cuak seyhh). Maka setelah beberapa hari berlalu, dapat la msg mengatakan aku diterima utk jd committee under sponsorship department. Agak hepi di situ. ;)

Hmm.. Bile masuk meeting room td, cam bese2 jek.. Lame2 meeting, maka bakat2 terpendam masing2 mule kluar.. byk idea bernas yg dikuarkan.. aku hanya mendengar sambil tersenyum menyapot. Kagum ngan mereka. Mungkin ade beberapa org yg pandang agak tinggi pada aku (konon2nye la) sbb kate mereka, aku berpengalaman dlm bab2 cari sponsor.. smpaikan muke aku dh dichop muka sponsor (tak patut~) Mungkin sbb mase event MAKK last year aku dpt cari byk sponsor. Itu mungkin rezeki aku yg murah mase tuh, sbb tu byk masuk sponsor.. bkn sbb aku terer cari sponsor.. Sile betolkan tanggapan anda pada saye.. huhu.

Aku cam takut2 gak la, kang kali ni aku x dpt capai target org akan pandang slek pd aku plak kan.. x best arr camtuh. Tp xpe, I’ll take it as a challenge and I’ll prove that I can do it, perhaps better, much2 better than I did it last time. Yeah, that’s it. Believe in yourself. Set your goal and go for it! Lagipon sume committees td cam ok jek, nmpak cam best (mungkin gak ade org jeles bile bace statement aku ni.. ahhh, biar la die) and diorang bole tlg tunjuk ajar pape yg aku lemah. I love to work in group (kalo diorang sume best, kalo x best pon terima je la.. manusia kan mcm2 ragam~) You go, girl (eceh, macam kak Ogy la plak.. hehe)

Kpd committees under sponsorship dept RECMO 7, marilah kite sama2 bekerja.. meriahkan pejabat RC dgn panggilan menggoda menarik sponsors utk same2 menyapot/collaborate ngan kite for our RECMO.. hehe. Yeah, we can do it. ;)

You Might Also Like

0 komen