Sporty

Semalam (1st Feb 2009), aku pegi makan kt v2 bersama-sama aweks cun (malas nk mention nama, nnt perasan lak diorang tuh). Otw nk ke cafe v2 itu mmg jadi lumrah kami akan lalu kt parking kereta V2, sambil usha2 kereta yang tersadai kt sane (smbil-smbil usha kete sndiri jgk, bt melepas rindu. ececeh~)

Tiba-tiba (jengjengjeng~!)...
Mata kami tertumpu pada sebuah kereta putih. Semat beb, 2 seats jek (kete putih mmg sentiasa semat di mata aku, lebih2 lg jenis yg sporty mcm tu). Tp, aku xtaw la plak ape name kete tu.. (perempuan mcm aku ni mana kisah sgt pasal nama2 kereta; yg penting duk sbelah driver macho. pakai spek itam, jalan2 pusing dunia smbil sembang-sembang. hoho) Wow~ (smbil berangan memiliki seorang balak yg memandu kereta seperti itu (of cos la sebagai pemilik juga).

Aku igt nk amek gamba, wat koleksi tp memandangkan perut berkeroncong dgn sungguh dahsyat sekali, later on lah snap gamba kete tu.. so, dgn cepat2 kami bergegas ke cafe v2. Tgh jalan2 tu, cik keping keluarkan statement:

"laki kt utp yang pakai kete besar2+semat2+sporty mesti dh ade awek. and pompuan plak sure xde balak lg."

dan aku; terasa seperti dush! kena kt muka aku. (haha)

selepas abes makan-makan sume tu, maka berangkat pulanglah ke v3 and again, melalui parking v2 itu dan meneruskan niat utk snap gamba kete yg semat itu. namun, saat aku amek handphone utk snap2 itu, tiba-tiba kelihatan 2 orang lelaki menuju ke kereta tersebut lalu membuka pintu kereta, terus masuk dan menghidupkan enjin. tuan punya kereta rupanya. orangnya biasa-biasa aje tp bunyi enjin power beb!

p/s: i need a macho driver utk berulang-alik dari UTP-Kelantan and vise versa. siapa sudi? yg macho-macho sahaja, ok!

You Might Also Like

0 komen