gila

this is my jeans




yup, its torn already



beta telah mencemar duli dgn memakai jeans ini ke kelas.
tak sengaja sebenarnye.
gara-gara bangun lewat.
7.40 am baru mata ini mahu celik; kelas pukul 8.
jauh plak tu, kat building 1.
biasanya kalau jalan kaki amek mase lebih 5 minit.
kalau dalam masa 15 minit tak sampai lagi, maksudnye siput menang perlumbaan pada hari tersebut.
kalau dulu bawak kete x kesah sgt, boleh drift (la sgt~)
tengah kelam kabut bersiap-siap nak pegi kelas; aku maen amek je baju+jeans tersebut lalau menyarungkan mereka ke badan.
pakai tudung, bedak sket lalu bergerak ke kelas.
masa tgh jalan dgn agak pantas tu, tibe-tibe terasa gatal.
then aku garu lah kan.
tibe-tibe rase cam pelik je.
apesal aku garu rase direct kene kulit?
ish, pelik ni; tp masih maintain cool meneruskan perjalanan.
tibe-tibe je terfikir: 'seluar aku koyak ke?' sambil menjengah ke tmpat yg dikhuatiri koyak itu.
memang sah koyak!
manalah aku nak tahu jeans tu terkoyak sebegitu skali, kat tempat yg agak terbuka iaitu tempat yang tak dapat ditutupi oleh baju plak tuh.
damn! dah la bangun lewat, seluar pulak koyak.
aku try cover ngan beg skolah aku+buku teks TP.
tak tahu lah fully covered ke tak mase aku tgh jalan tuh..
tp harus diingat, aku maintain cool smpai abes klas.
otw balik kelas, aku dicover oleh 2 orang budak comey (xleh mention name, nnt perasan je lebeh. hakhak) trimas ye korang berdua.. hari rabu yang memalukan diselamatkan oleh korang. hoyeahsss!

You Might Also Like

9 komen

  1. oh...agk dhsyat disitu.. ade prg pasan x tu..???
    huhuu..bgus2 kekwn kamoo...hehheee..
    len kli double cek tau...

    ;D

    ReplyDelete
  2. tak tahu lah tu, rase-rasenye takde yang perasan kot.. (harap-haraplah)
    itulah, moral of the story: jgn bangun lewat. haha

    ReplyDelete
  3. tp kan...nk taw kan.., adakah anda juga x smpat mandi pg itu?? =P
    tp mizah, len kali kalu ye pon rushing,tgk2 laa jgak kain bju yg dirembat itu.. image kna jaga babe..eheheh

    ReplyDelete
  4. miszACCA: of cos la mandi.. itulah. blame it on me. eh bukan, blame it on my eyes yang susah mahu bgn. haih~

    ReplyDelete
  5. hahaha that was soo funnayyy.. ganas gile la ko pakai seluar koyak ...kalau ko free hair mesti orng bajet ko cuba nak ikut trend pakai seluar jeans koyak. hahaha

    ReplyDelete
  6. haha. agak laa.. seb baek iman kuat. kalo tak entah ke mane tudung atas kepala tu. terima kasih iman yg masih kuat! malu sket je tu pakai sluar koyak :D

    ReplyDelete
  7. p/s: itu jeans aku yg first. aku igt lagi, mase tu form 4 kt mrsm pc, beli mase outing kt KB ngan ibah..
    my first jeans sudah koyak :(

    ReplyDelete
  8. wow... b sentimental sket.. 1st alwayz sooo meaningful.... ahahaha kan..kan..kan...

    ReplyDelete
  9. bihah: soooo true. tp kenape perlu incident yg agak memalukan?? sob sob :(

    ReplyDelete