sungguh sweet

Siapa suka layan korean drama series?

\(^_^)/ saye~!

Kenapa ye?

hero smart? >>tak semua.
jalan cerita menarik? >>boleh la...
ade subtitle? >>semestinye!
kelakar? >>kadang-kadang.
hero+heroin slalu gaduh-gaduh? >>most of the time. sweet jek. haha


gambar-gambar kat bawah ni diprint screen dari salah satu korean drama yang aku tonton; boys over flower. kawan-kawan aku kata cerita ni lebih kurang dgn cerita meteor garden tapi versi korea.

aku tak tahu sgt pasal meteor garden tu, sbb aku tak tgk... menurut mereka, cerita ni pun ade versi jepun, yang juga aku tak tgk.. ada di antara kawan-kawan aku yang suka versi jepun sbb lagi best menurut mereka.
tp bagi aku, aku lg suke versi korea sbb aku kurang gemar mendengar bahasa jepun. sikit-sikit haip. tak tahu kenapa, just tak suka. tak kisah la kan, asal ada subtitle. ngeh3.




Apa yang cuba aku sampaikan kat sini ialah: sungguh sweet awek mamat ni prepare food utk dia. tgk tu, siap buat meal yang ade gamba katun mamat ni lagi... selain itu, awek tu siap buat cookies yang macam muka mamat ni. comel+sweet.

tiba-tiba rasa nk bake cupcakes/cookies yang comel-comel seperti saye. hikhikhik ;)



You Might Also Like

7 komen

  1. download mane? bgtau r linkkk
    nk yg subtitle skali yeah???
    plsss
    tq

    ReplyDelete
  2. huyoooooo dis series.. mizah da tgk?!!! jeles jeles...nak jugak!!!

    ReplyDelete
  3. the kecik: aku donlod kat utp jek, dari dc++. dak2 utp share kt dc++ tuh, tp aku xtaw dari mane diorang donlod. nnt aku try tanye yg pakar ye.. hehe

    miszACCA: dah tgk dah.. dah abes dh pon. meh la tgk sini.. hihi

    ReplyDelete
  4. haha..goo jun pyo jugak yg diletak.mane gmbr jan di ke..tp mmg jun pyo tu hensem pon.
    meteor garden best. cume x sweet cm ni la.haha
    87%!

    ReplyDelete
  5. syazana; absolutely! my future ex boyfriend tuh, jgn kacau ek. haha.
    teringin gak nk tgk meteor garden. hihi

    ReplyDelete
  6. ermm meteor garden taiwan version, taiwanese kan cam xbpe romance sngt..hehehe....hana yori dango pon not bad..but, u noe laa kan, jepun, cte sooo slowwww

    ReplyDelete
  7. yup, thats y i prefer korean. lagipon jun pyo lg hensem+macho. *jatuh hati* ;)

    ReplyDelete