Memenuhi Permintaan

Sebuah tag dari encik dobi

#Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
>> Telefon bimbit (of cos yang ada kredit)

# Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
>> McFlurry, dinikmati bersama Mokte otw balik ke rumah sewa dari Mesra Mall.

# Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
>> Kat tepi pantai dan of cos, tiada encik jellyfish dan kawan2nya.

#Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
>> Big Apple dikira restoran tak?

#Namakan buku terakhir yang kamu beli?
>> Text books semester Jan 09. Aku kurang minat membaca.

#Apakah nama penuh kamu? EJA TERBALIK
>> HAZIMA RON (HAHA. buruk gila!)


#Kamu lebih senang dengan ayah atau mak?
>> Kedua-duanya. Anak manja konon~ keskeskes :P


#Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya
>> Bakal mentua? keskeskes


#Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu
>> Buat masa sekarang of cos la housemate baru.. malas la nk mention nama, kang ade plak yg kecik hati kalo xde nama dia kt sini. or tiba2 nama dia yg plg last dimention even dia rasa nama dia sepatutnya paling atas. (merapu-rapu)


#Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
>> of cos la, malas-malas aku pon reti basuh baju sendiri.


#Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
>> of cos home sweet home. HOMESICK!

#Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
>> nama dia imran
>> orang panggil dia dobi, walaupon aku tak faham nape nama dia sebegitu rupa, aku follow je la..
>> kawan seangkatan cheme jan 06
>> suka maen rugby
>> badan agak besar (ke aku yg kecik?)


#8 perkara yang amat saya gilai?
>> berangan
>> shopping dgn 'duit atas angin'
>> kasut
>> baju-baju
>> dgr radio smbil layan bluess
>> buat assignment
>> AUTOCADing
>> berpura-pura ok berintern.

#Pelukan atau ciuman?
>> manusia tamak akan jawab: kedua-duanya sekali. keskes

#8 perkataan yang sering diucapkan? (kalau marah kat sapa2 ahh)
>> bodo
>> bengong
>> grrrr
>> cissss!
>> nate aka natang (plg jarang)


#8 buah buku yang paling baru dibaca
>> ASME B31.6
>> API SPEC 5L
>> sejak bile aku suke baca buku?
#8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali
>> stay by estrella
>> the man who sold the world
>> unintended by muse
>> happy birthday by theclick5
>> tibe2 lupa lagu2 yg slalu aku layan..

#Mari men’TAG’ 8 orang lain…
>> jawapan standard: malas! haha

You Might Also Like

2 komen

  1. yang baik...tambahkan... yang kurang baik... kurangkan..

    ReplyDelete
  2. to ijad: yup, true. tapi sape ijad ni ye?

    ReplyDelete