Kali ni betol-betol!

Dulu aku ada berjanji dgn diri sendiri bahawa mulai saat itu aku akan bla bla bla...

Malangnya, janji itu tak pernah tertunai.
Entah. Tak tahu kenapa susah sangat nak berpegang pada janji yang dibuat kepada diri sendiri.

Hina sangat ke aku ni sampaikan diri sendiri pon tak boleh nak tepati janji yang dibuat?
Tak ada nilai sangat ke aku ni sampaikan diri sendiri pon pandang enteng pada janji-janji itu?
*soalan bongok* abaikan

Apa yang aku nak tekankan di sini ialah:
Aku akan pastikan janji itu tertunai, tak kira apa pon yang berlaku.

Sebab:
Aku bukan seorang manusia hina yang tak ada nilai.
*alasan bongok* tak perlu abaikan, mungkin masih considerable

Kalaulah janji itu tidak melibatkan hati
Dan aku tidak kalah dengan perasaan sendiri

Kalaulah janji itu bukan janji
Dan aku tidak perlu begitu determined

Kalaulah aku boleh lepaskan
Dan hati aku tak perlu sakit begini...

You Might Also Like

0 komen