Feel like nite walking

It's been soooo long since my last nite walk.
And I miss nite walking soooo much.
And I miss squashing too.
And of course I miss those who accompany me for those memorable moment in my life.
Yes, babes.. I miss you all :)

Wah, speaking lah pulak~ tergeliat lidah -_-"

OK, sekarang nak menulis dalam bahasa ibunda. Tp bukan secara skema, harap maklum -_-"

Tiba-tiba rasa macam nak menulis dalam format diari. Entri ini bakal menjadi satu entri yang bosan lagi membosankan. (Kesian kat sape yg baca. hahaha)

Jumaat, 23 Oktober 2009
Saya dan kawan-kawan serumah (kecuali Anis Nadiah yg menghadiri konvo abang beliau) telah menjalankan satu aktiviti yang sangat mengujakan dan menyeronokkan dan meletihkan. 3 in 1 i tell you. OK, tanpa melengahkan masa sebab dah mengantuk nak tutup diari, kita teruskan karangan berformat diari/catatan ini dengan beberapa keping gambar bersiri yang kurang cun. (sebab guna camera henfon yang murah lagi menjimatkan ingatan memori kad)


yes, we went for a wonderful picnic!


yes lagi, we went to lata aka small waterfall. nama tmpat ni air terjun chabang. xdela terjun sgt pon airnye -_-"


budak kecik ni memang camtu, suka mandikan orang gaya ala-ala penyayang


lepas sorang, sorang.. seb baek aku terkecuali. best gak jd fotografer of the day. haha

Penat taw, bantai gelak tgk telatah diorang. Penyeri hidupku sepanjang 32 minggu di bumi Paka. I wonder kalau takde diorang macam manalah hidup aku kat sini. Syukur Tuhan, Kau anugerahkan mereka dalam hidup aku. Aku tahu, Kau Maha Tahu, Kau Maha Adil.

Sedikit lari format karangan ini but who cares? Tatabahasa pon sudah tunggang terbalik and again, who cares? Kau ingat aku betol-betol buat karangan ke? Aku benci karangan taw, lagi-lagi essays. Bluwekkk, nk muntah paksa otak fikir nak sedapkan ayat nak cunkan tatabahasa nak buat karangan yang terbaeklah!

Rasa nak tambah gambar lagilah. Yg lebih cun sebab guna camera yg up sket.









Aku suke gamba yg ala-ala follow the leader plis! tuh. Rasa cun semacam jek sebab rasa kurus semacam jek bila pakai jeans tu bile sume orang pakai sluar trek dengan penuh serabai sebab nak terus mandi. Sori ah korang, i cant help it, mood perasan sgt menjadi-jadi di saat ini. Kalau korang tak suka, boleh delete perenggan ini. Delete sendiri, OK sebab aku tak reti t_____T



p/s: bila aku sebut pasal nite walking maksudnye aku nak keluar dari rumah sebab tak suka berada dalam rumah, apatah lagi dalam confined space (or whatever it is called, like i care :P). Kalaulah my DAK is here...

You Might Also Like

2 komen

  1. wuhuu...pelik gak.nape nite walk.hehe..

    sonok2...wlpn de org pelik tu,tp xlunturkn pon keseronokkan kite..tp lg sonok kn klu sume dpt mndi?hehe..xpela,parent first..=)

    credit to gewes y amek2 gmba..hehe..thanxs gak to her phone.wlpn blur2,byk memorable scene n pic y hp tu da amek.heee~~ e.g gmba budak kcik y pnyayg mndikn org tu.haha~klu org len tgk r time tu,msti die ckp..'apela budak ni buat..'hik3..then gamba muke separuh dlm air..n byk lg r..thanxs i-mobile..^_^

    next event pliz...da nak amek intern ni..kna fullkn msa spnuhnye...ngeh3
    every single memories, i will keep deep in my mind n heart..thanxs u all..=)

    ReplyDelete
  2. to seGeng:

    awak, komen awak ni bole buat satu entry taw~ haha.

    nite walk sebab jalan malam-malam tak penat, tak panas,tenang je... layan abes lah!

    hehe. next time aku kene usaha keras sikit pujuk mak aku.. nnt kite mandi ramai-ramai. tp kang xde org nk tangkap gamba pulak~ huhu

    i-mobile ckp same-same ^______^
    haha. ko memang~

    ayat-ayat kau buat aku dalam dilemma taw.. mungkin aku mintak cuti.. hihi

    ReplyDelete