Aku berniat untuk buat slides for my final presentation for industrial internship training yang akan berlangsung pada ahad ini, 20 Disember 2009.

Tapi bila bukak laptop tiba-tiba ter'online' facebook. dan tiba-tiba ada notification yang aku di'tag' oleh Anis Nadiah.

Ringan je jari aku ni klik kat notification tu, pegi tengok gambar yang ditag. Mula berbalas komen.

Dan tiba-tiba jugak ter'sign-in' blogger. Dan tak semena-mena terklik 'new post' dan mula menaip.

Tapi sebenarnya sekarang aku mengantuk
Dan aku rasa nak tidur.
Habis tu, slides aku sape nak buat?

Kalau tiba-tiba bangun esok dah tersiap slides kan best.
Wah, magic (macam dah lame je tak dengar word neh)

Oh, ya!
To dear Syazana, good luck for your final presentation OK. You can do it, like you always do :)

Selamat malam :)

You Might Also Like

0 komen