Aku dan Koyok

OK, first of all, i tengah pening gila sekarang. And you know what, my henfon yg buat i pening macam ni. Rasa dizzy, cam terhoyong-hayang. I never thought it will turn out this way. OMG! my henfon kesayangan betray me :(

Sepatutnya perenggan ini yg kena ganti perenggan kat atas:

First of all, thank you Fatin Alias kerana membenarkan aku mengupdate blog dari laptop kau. Oh, ya! Sebenarnya Fatin Alias tak tahu pon aku tengah taip entry ni dari laptop dia. Fatin Alias keluar makan bersama kawan-kawan UTP yang intern kat Kerteh. Aku tak ikot sebab perenggan di atas. OMG, aku tak pernah pening macam ni.. pening tak hilang2 sejak pagi tadi. Motip henfon tu nak jadi cermin?

Henfon aku jadi cermin bukan sebab dia ada kamera kat depan yang boleh buat panggilan video tu.. dia jadi cermin sebab dia menterbalikkan semua yang ada kat skrin yang mana membuatkan aku perlukan sebijik cermin utk tgk henfon aku, lebih2 lagi kalau nak baca mesej. You know what, mata aku hampir juling. Sakit mata taw baca msg terbalik. Even ada cermin pon, it didnt help much. Soooo sad lah my henfon turn out like that :(


P/s: Aku publish entry ni dari laptop aku on 1st January 2010 at 11.34 pm. Aku tak sempat habiskan entry ni dari laptop Fatin Alias sebab aku kurang sabar. Btw, thanks Fatin Alias, aku baca blog-blog menarek dari laptop ko. Hehehe :)

You Might Also Like

2 komen

  1. mizah~~
    fatin ni..
    hehehe..
    baru bace blog ko, hehe..
    yer trime kasih..
    bersabar la dengan lappy aku tu..
    bakal ditukar!
    hahaha.

    ReplyDelete
  2. @ fatin: tapi bila dah tukar jgn lupa yg lama.. byk jasa tuh. hehe :)

    ReplyDelete