Paparazzi ke?

I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me


Sebahagian lirik lagu Paparazzi nyanyian Lady Gaga.

Tak tahulah ada kena-mengena ke tak dengan isi entry ni, kita tengok dulu ye in the end entry ni jadi apa. Haha.

Btw, lagu ni diperkenalkan oleh Fatin Alias masa kat Paka hari tuh. Hari-hari beliau karok nyanyi lagu ni kat rumah. Kadang-kadang sakit telinga jugak dengar tapi lama-lama jadi addicted dan sekarang rinduuuuuuuuu :(
and oh ya, aku tak rindu kau Fatin Alias :p tapi rindu jugaklah suara kau yg 'best' itu dan juga suasana hingar-bingar Jalan Kelisa :((


Kami yang cun, macam biasa :p Aweks, balik paka jom?


OK, move on.. let's locate the Paparazzi :D

&&

**

##

//



I learned something yesterday. I am not a bus driver. Nor a taxi driver. Neither!
They made me feel bad, seriously. Why dear frens, asal jadik lagu tu? Kalu menumpang tu buat la cara menumpang.. Susah sangat ke nak consider pasal orang laen tanpa pentingkan diri sendiri? Aku dah sacrifice tolong kau, takkan kau takleh nak consider pasal aku, common sense kot benda tu..

Aku frust ngan korang, serius aku tak tipu. Tak pasal2 aku emo maen perasaan semalam. Kau buat aku terpaksa fight for something yang orang laen tahu benda tu tak perlu di'fight for' sebab benda tu common sense. Memang, benda tu bukanlah isu besar pon tapi serius, aku tak expect kejadian semalam. Langsung!

Mungkin kau tak berniat atau pon kau just kidding je semalam, saje nak maen-maen je tp bagi aku kejadian semalam tu really something and it affected me emotionally. Bila aku fikir balik kejadian semalam, aku malu dengan diri sendiri. Dan sedih. Dan serik mungkin?

Serik tak serik life goes on :)

Aku mintak maaf kalau semalam aku macam rude sket, i just fight for my right. Sorry taw, no hard feelings okeh :)

Takpelah, yang dah lepas tu lepas lah.. jangan lah jadi isu pulak lepas ni, bukan hal besar pun :)
Mungkin sebab kita saling tak mengenali+memahami? --> jom kawan dengan lebih rapat lepas ni? :D












P/s: Perenggan-perenggan di atas bukan ditulis dalam mood marah/emo, cuma nak luahkan dari hati, in my point of view and again, no hard feelings :)

P/s lagi: Entry takde kaitan dengan lirik lagu tersebut, harap jangan kecewa :p

You Might Also Like

2 komen

  1. hahaha..sorry la aku saketkan telinge ko..
    tekak aku saket gak sebenarnyer,
    tapi aku pun tak paham kenape still nak karok secare extreme jugak. haha.

    ko rindu aku kan....??~~~
    hehehe

    ReplyDelete
  2. @fatin, kat utp dah xde org karok ekstrem mcm ko.. sbb tu rindu kot? hahaha

    ReplyDelete