Hujan

Bumi Toronto (Tronoh) hujan lagi.
Agak lebat, complete set dengan guruh dan kilat.

Aku suka hujan, sebab:
1. My boyfie (eceh, boyfie taknak kalah. i mean my kereta lah) akan tiba-tiba terbersih sendiri. Point ni sangat strong membuktikan aku pemalas basuh kereta di UTP. Kat rumah i basuh kereta OK, sebab free takyah bayar dan boleh main siram-siram objek dan orang sekali gus. Hahaha.

2. Bila hujan tak payah turun riadah. Masa sekolah dulu-dulu la.. kat Gerik time riadah wajib clear block, semua orang kena turun main. Tapi aku lagi suka jalan-jalan pusing maktab (ya, kami tak panggil sekolah sebab kami maktab rendah sains mara) Tak habis-habis nak bangga :p

Tapi lately, aku suka jog lebih-lebih lagi masa tengah stress tak hengat. Time aku stress nak jogging tu la pulak hujan turun. Tak apalah Mizah, rahmat tu :)

Mungkin aku kena cari cara lain untuk hilangkan stress. Any suggestion?
A'ah la kan, dance mat aku tu dah lama ditinggalkan unattended.
Yeay, dah dapat solution :D

You Might Also Like

0 komen