The first weekend


 

       
 
     

 Photos from FB Norma & Naddy
  

*Sebesar-besar DAK, 2 orang je ahli. Kami berdua macam berdating saja, tapi kami straight of cos lah :p


Gua Tempurung best, lagi-lagi bagi manusia yang suka keindahan alam (macam i of cos).
Serius, amazing sangat batu-batu dalam gua tuh.
Caving makes me "WOW!" (of course dengan mulut melopong - dalam hati)
I must say the trip was soooo enjoyable :)

I thought I akan pancit lalu pengsan tapi I managed to handle myself (mentally+physically) till the end.
Korang imagine, berjalan dalam gua for more than 4 hours.
Daki tangga, merangkak, 'berenang', sume ada..
Penat memang penat tapi berbaloi-baloi
Tiket RM22 per person
Akan ada sorang tour guide yang kerjanya caving je hari-hari bawak korang tour dalam gua tu..

Sangat Nice lah i tell u
So I recommend korang pegi caving di Gua Tempurung sekarang!
Hahaha
Tapi ini serius; pegilah caving pasti tak menyesal :)

 

You Might Also Like

1 komen