Bug bukan serangga

Assalamualaikum w.r.t

Hello friends, how are you doing? Harap-harap semua orang is doing fine because I'm not so OK lately. I'm physically fine, not to worry. It just.. something is bugging my head sampai susah nak tidur malam dan tak tenang bangun pagi lalu tercuci muka pakai shower cream yang berbau bunga melur. Harum semerbak muka aku, tiba-tiba fresh semacam je feeling. HAHA. Bau shower cream aku tu sangat wangi ok. Aku suka gila OK. Orang gila pun tak suka macam aku OK. HAHA dah dah berenti merepek.

Ini tak lain tak bukan sebab HEX. I malas nak cerita HEX kat sini sebab bos I banyak baik tolong I siapkan kerja I. Oh man, mana nak cari bos ini macam? Hanya di sini! Terbaik dari ladang, yo! I'm so grateful having him as my boss. Bukan sahaja handsome, malah tidak kerek, lagi considerate serta cool dan juga kacak lagi charming. Sudah-sudah lah puji boss, bukan naik gaji pun puji melangit sekalipon. HAHA.

Bersyukurlah seadanya. Rezeki hak Allah nak bagi. Kerjalah dengan ikhlas, surely hati tak sakit. Kalau hati sihat (tak sakit), insyaAllah sihat seluruh anggota maka hidup tenang dan gembira (bahagia). Bahagia letaknya di hati. Root cause - hati. Mari bersama-sama merawat hati, mudah-mudahan ketemu bahagia yang dicari.

Sebenarnya, what bothers me more is the expectation, not the HEX. HEX tu small matter je, boleh belajar walaupun hidup bakal tunggang-langgang dipermainkan simulation dan equation serta derivation. Tunggang-langgang sekarang demi masa depan yang gemilang, tolonglah bersabar. Itukan makanan designer. Eceh. Kacang kononnya :P

"Saya nak awak ambil seberapa sikit masa untuk belajar HEX. Saya tahu awak buleh buat, saya yakin dengan budak UTP". OK, since I from UTP can I demand more (in term of reward)? Bersyukurlah bersyukurlah bersyukurlah, jangan demand. It's not time (yet).

And oh ya, my current weight is back to 40++ which is quite normal for me. So, nothing much to worry about losing weight. My tips is, do not take rice at night or dinner. Jangan buat perangai tak senonoh dah kenyang makan nasik terus masuk tidur, tu memang ah tak sayang perut. Suka bela lemak lah tu :P

***

Yes, I like you so much. But you don't have to worry, it's my problem. -Aditya, Jab We Met.

Yes, my problem and plis don't bother :P

You Might Also Like

0 komen