Winter oiii

It's Friday and it's gloomy. It's snowing raining too. Coldness is killing me (my eyes). Not a good sign for a designer. Eceh ayat mesti taknak kalah. Katakan taknak! Merokok membahayakan kesihatan. Waaahh sempat iklan lagi tuuu. Ahak!


Kata tak suka touch screen tapi why oh why beli hp ts (touch screen - ceh shortform kononnyeee). To be honest, i tak excited pon pakai hp baru. Zaman itu sudah berlalu oh adakah itu maknanya saya sudah tidak muda remaja lagi? Oh plis, i'm young at heart :p


I tak berapa sure why did I purchase this hp at the first place. Im not a gadget freak nor IT savvy. Sebab trend kah? Nak kata keperluan tak sangat (sekarang). Tapi in case of emergency I think this hp can be helpful. More to kehendak saya agak. *habeslah tunggang-langgang tatabahasa dan grammar*


Esok kerja; another short weekend. Have fun people!


Published with Blogger-droid v2.0.3

You Might Also Like

0 komen