Ingat sikit-sikit.

Hi all, Assalamu'alaikum w.r.t.. :)

Hari ini saya sudah ingat. Saya tidak lupa lagi akan kewujudan blog ini lantas saya mula menaip pada waktu senggang. Maksud saya di sini ialah pada waktu makan tengah hari. Telah menjadi kebiasaan tidak memakan pada waktu makan tengah hari kerana telah bersarapan berat pada waktu minum pagi. Nasi lemak, nasi minyak, nasi dagang o maiii minum pagi macam kenduri. HAHA. Kerana sayangkan badan, saya tidak memakan tengah hari. Cukup makan kurma dan air mineral buat alas perut. Kerana perut gastrik banyak songeh maka perlu sentiasa berisi. Jangan diisi angin sudah, makin banyak songehnya nanti. Err isi lainnya lain kali kita cerita (padahal tak perlu).

Kenapakah saya semakin cerewet? Cukup stress dengan diri sendiri. Jangan jadi perfectionist sangat boleh tak? Errr memang tak akan perfect pun kan..? Sudah lah. Jangan stress nanti berkedut. Kang ramai pulak yang menegur. Aku tak tahu la apa yang lain dengan muka aku sikit-sikit orang tegur kata nampak lain la. Padahal aku pakai eyeliner jeeeee. HAHA. Dramatik sangat ke muka kalau letak eyeliner? Omaiii!

OKlah sudah pukul 2 saya berangkat dulu.

Tata everyone, be safe! ;)




You Might Also Like

0 komen