Happy 25th

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas pada hari ulang tahun kelahiran yang ke-25.
I am blessed,
Thank you Allah :)

Thanks housemet canteks for celebrating my sweet 25.
You're such a bunch of sweethearts, I love you ;)

Terima kasih atas surprise yang tak berapa menjadi. I appreciate your efforts, lovelies :)

Waiter kedai makan tu dah kenal sangat dengan muka kami, kedai feveret konon. Tadi balik kerja aku singgah beli dinner. Waiter datang amek order sambil senyum-senyum. Siap sebut menu yang selalu diorder, konon teka menu yang aku nak order yang itulah - yang dia sebut.

Tapi salah sebab aku sengaja taknak makan apa yang waiter tu sebut. HAHA. Tapi aku masih tak faham kenapa dia excited sangat senyum kat aku. Sebab dia tahu aku birthday girl? Konon hanya mampu bagi hadiah senyuman manis ikhlas dari hati? Hakhak perasan :p

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah :)

Mudah-mudahan banyak perkara happening akan berlaku sepanjang usia 25 tahun ini :)

Harap-harap ketemu apa yang dicari. Amiin :)

You Might Also Like

0 komen