Balik kawen

Assalamu'alaikum wrt..


Sekarang pukul 5.26 pagi, hari rabu 11/2/2015. Saya masih dalam bas, dalam perjalanan balik kampung. Ya ampuunn, esoklah harinya! Hari saya nikah, insyaallah. 

Macam tak percaya, cepat sangat. Pejam celik pejam celik dah nak kawen dh saya. Iols is nervous! Dengan satu lafaz, hidup saya bakal berubah. I dont know what to expect. Harap-harap semua baik-baik belaka; baik sebelum majlis, semasa majlis dan selepas majlis. Yang paling penting, kehidupan selepas nikah.

Saya harap, selepas saya menjadi isteri, saya masih mampu menjadi anak dan kakak seperti sebelum kahwin, malah lebih baik. Saya yakin, saya tetap kelihatan seperti anak kecil di mata ma dan abah. Saya tetap anak ma dan abah walau status dah berubah. 

Perasaan bercampur, tak tahu nak express macam mana lalu saya mengambil keputusan untuk berhenti menulis. 

You Might Also Like

0 komen