GST - Apa kata anda?

Assalamu'alaikum w.r.t


Mula-mula, disclaimer: Entry ni tak ada kena mengena dengan Government Services Tax (acah je) atau pun Goods & Services Tax. 

Entry kali ini semata-mata nak share pasal GST yang best ini - Grow Shaklee Together.


Saya yakin ramai yang dah tahu pasal Shaklee - sebuah syarikat pemakanan kesihatan semula jadi yang terulung, dengan strong foundation - lebih 55 tahun dalam pasaran. 



Dan saya juga yakin, ramai yang consume Shaklee di luar sana tapi masih belum mendaftar menjadi ahli. Amatlah rugi ye kawan-kawan semua, guna produk Shaklee tapi tak mendaftar menjadi ahli. Banyak faedah yang anda boleh dapat kalau jadi ahli Shaklee, seperti:


Kelebihan menjadi ahli Shaklee:
1. Dapat membeli supplement Shaklee dengan harga ahli --- 15~20% lebih murah dari harga pasaran. 15~20% bukan sikit OK, lagi-lagi sekarang ni.. Bayar gst 6% pon dah terasa, apatah lagi boleh jimat 15~20%. Jadilah pengguna bijak!

2. BERPELUANG menjana pendapatan 4 ~ 5 angka sebulan dengan bisnes Shaklee. 4 ~ 5 angka di sini bermaksud RM1000 ~   RM10000, bukan RM4000 ~ RM5000. 

3. Mendapat bonus apabila mencapai point tertentu. Point apa? Nak tahu kena tanya saya. Hehe.

Point 1 tu biasa je, yang luar biasa point 2 dan 3 tu..



Jadi, apa yang anda inginkan? Tepuk dada (ataupun poket), anda jawab sendiri :)

Kalau jawapan anda sama macam saya, (jawapan saya - kesemua di atas), hubungi saya sekarang 019-9363759, kita kasi gegar GST (Grow Shaklee Together)

Add facebook: Mizamiza Azid

You Might Also Like

0 komen