GST - Bagaimana?


Assalamu'alaikum w.r.t..


Berdasarkan tajuk yang dipilih di atas, saya bercita-cita untuk menyiapkan satu entry yang tak berapa panjang berkisarkan bagaimana cara untuk anda memulakan bisnes Shaklee. Seperti yang diceritakan dalam entry lepas-lepas, GST membawa maksud Grow Shaklee Together. Key point kat sini ialah TOGETHER, yang membawa maksud bersama-sama.

Dalam bisnes Shaklee, kita tidak bekerja seorang; sebab, kerja sorang-sorang penat dan tak berbaloi. Dalam bisnes Shaklee, kita bekerja beramai-ramai, buat sikit-sikit sorang untuk hasil yang optimum. Dalam bisnes Shaklee, kita sendiri tentukan berapa income (pendapatan) yang kita inginkan.

Motto saya dalam bisnes Shaklee – I design my income, I design my life. Kalau nak lebih, kita kerja lebih; kalau nak kurang, kita kerja kurang. Tapi, kalau sekali dapat rasa yang 'lebih', takkan lah nak kurang pulak kan. Sesuai dengan kata pujangga (eceh!), jadikan hari ini lebih baik dari semalam. Kalau semalam dah dapat sesudu, hari ini kita usaha bagi dapat sepiring, esok usaha lagi bagi dapat sepinggan, lusa semangkuk, (dan seterusnya). Sebab itulah kita pilih GROW, atau dimudahkan lagi berkembang.

Bermula saat ini, saya ingin anda tahu bahawa saya sedang serius mencari Business Partner (Rakan Bisnes) untuk bersama-sama kembangkan bisnes Shaklee masing-masing. Buat permulaan, saya cuma perlukan 6 orang sahaja (tempat terhad).

Ciri-ciri Rakan Bisnes yang dicari:
  1. Serius ingin ubah tahap kesihatan dan ekonomi masing-masing
  2. Rajin dan Berfikiran positif
  3. Bersedia menerima tunjuk ajar
  4. Mampu praktikkan setiap tunjuk ajar yang diberi
  5. Bersedia buat bisnes sama ada secara separuh masa atau sepenuh masa

Apa yang saya boleh tawarkan:
  1. Tunjuk ajar secara percuma
  2. Peluang menjana pendapatan sehingga 5 angka sebulan
  3. Peluang bercuti di luar negara
  4. Peluang mendapat bonus kereta
  5. Kesihatan yang lebih baik
  6. Dan lain-lain (bergantung pada usaha anda)

Jadi, sesiapa yang berminat untuk sertai saya menjana pendapatan 5 angka sebulan boleh hubungi saya di talian 019-9363759 (WhatsApp) atau add fb Mizamiza Azid, follow instagram @amizahazid.

Tepuk poket, tanya apa boleh buat (anda jawab sendiri).

You Might Also Like

0 komen