Muka Berjerawat Teruk Akibat Selalu Bertukar Kosmetik dan Masalah Resdung Kini Kembali Jelita

Assalamu'alaikum w.r.t

Ramai yang menderita penyakit resdung atau sinusitis, baik lelaki ataupun perempuan. Antara simptom yang dialami oleh mereka yang menghidap resdung ialah:

  • Jangkitan nanah di sekeliling kawasan mata
  • Jangkitan otak (meningitis)
  • Sakit tekak yang kronik
  • Memburukkan keadaan lelah
  • Berdengkur yang kronik
  • Jangkitan telinga dan tonsil, terutama kanak-kanak
  • Alahan hidung atau hidung sensitif
  • Selsema biasa yang melarat
Resdung jika tidak dirawat boleh menyebabkan telinga menjadi pekak. Jadi awas penghidap resdung, jangan sampai hilang deria gara-gara sikap tak endah kamu itu. Rawat resdung sebelum parah.

Ikuti kisah Puan Wan Zainab berikhtiar mengatasi masalah resdung dan masalah kulit berjerawat yang teruk akibat suka mencuba pelbagai jenis kosmetik. Ternyata ikhtiar dengan vitamin semulajadi Shaklee membuahkan hasil yang menggembirakan. 




********************

APRIL 2016 (MUSIM KEDUA)
TESTIMONI 11: WAN ZAINAB BT WAN MUHAMMAD

.

[ RESDUNG SEMBUH DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE ]

.

Assalamualaikum..

Saya nak kongsikan pengalaman saya mengamalkan SET RESDUNG SHAKLEE. Sebelum ini, saya memang suka sangat mencuba pelbagai jenis kosmetik mencerahkan wajah yang dijual di pasaran. Sehinggakan saya pernah mencuba 14 jenama kosmetik.

.

Selain itu, saya juga mengalami masalah resdung teruk yang menyebabkan gatal-gatal kulit muka dan berjerawat. Kesan daripada mencuba pelbagai jenis kosmetik dan masalah resdung, kulit wajah semakin teruk.

.

Pada penghujung 2011, kulit saya semakin teruk.
Selepas itu, saya mulai berpantang makan dan juga tidak mencuba apa-apa kosmetik. Saya hilang keyakinan diri dan juga rasa rendah diri bila berkawan. Saya malu untuk bertemu klien.

.

Kulit muka saya ditumbuhi jerawat yang banyak, dan bernanah. Adakalanya jerawat menjadi kebiru-biruan. Saya juga pernah mendapatkan rawatan kulit di sebuah klinik pakar kulit. Saya berhabis ratusan ringgit untuk masalah kulit ini. Tetapi tidak berhasil dan saya mulai jemu untuk mengulangi rawatan.

.

Selepas itu, saya memberanikan diri untuk mencuba satu jenama kosmetik tempatan. Kulit muka semakin pulih dan apabila saya berhenti menggunakannya, kulit muka ditumbuhi jeragat dan juga jerawat.

.

Selepas melahirkan anak sulung, saya mula kenal Shaklee. Apabila menggunakan Set Berpantang Shaklee, saya nampak perubahan pada kulit dan seterusnya mencuba SET RESDUNG iaitu ALFALFA COMPLEX, B COMPLEX, & VITAMIN C. Selain itu saya juga mencuba ENERGIZING SOY PROTEIN dan saya nampak kulit saya semakin sihat.

.

Parut jerawat kelihatan pudar dan kulit cerah sekata. Walaupun tidak mengalami perubahan yang drastik, tapi saya puas hati kerana jerawat susah nak tumbuh. Jika dahulu saya berpantang makanan laut, kini saya bebas makan apa sahaja menu makanan laut.

.

Kesan daripada penggunaan SET RESDUNG SHAKLEE :

1. Gatal-gatal kulit muka hilang
2. Pori-pori mengecil
3. Parut jerawat cepat pudar
4. Jerawat susah nak tumbuh
5. Kulit muka lebih lembut dan lembap
6. Keluar rumah tanpa mekap!

.

Saranan saya untuk remaja di luar sana, jangan terlalu taksub dengan kosmetik yang mencerahkan. Pilihlah jenama yang selamat dan semulajadi.

.

Rangkaian Shaklee pilihan saya dan berjaya menjadikan saya lebih yakin dengan kulit saya sekarang. Alhamdulillah.




Sumber testimoni: Supermom Shaklee Story


********************

Konsultasi Kulit

Hubungi Miza 0199363759 untuk konsultasi lanjut.
Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)


***** 
Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
0199363759
SID 1237984 (Mohamed Afiq)

Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee? Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.

You Might Also Like

0 komen