Cara Atasi Masalah Letih Ketika Hamil - Ibu Kekal Bertenaga Sepanjang Kehamilan

Assalamu'alaikum w.r.t

Masalah yang sering dihadapi oleh ibu hamil ialah sering keletihan akibat alahan yang teruk dan kurang selera makan. Hal ini akan mengundang bahaya kepada bayi dalam kandungan yang mungkin tidak mendapat nutrisi yang secukupnya untuk membesar. Selain itu, ibu yang sering keletihan turut akan menjejaskan kesihatan dan akan mengganggu aktiviti harian si ibu, terutama ibu yang bekerja. Justeru, sangat penting untuk ibu hamil menjaga kesihatan sendiri agar sentiasa cergas dan kekal bertenaga sepanjang kehamilan.




Bagaimanakah cara untuk mengatasi masalah keletihan ketika mengandung dan kekal bertenaga sepanjang kehamilan?

Ikuti kisah ibu prihatin, Puan Fitriyatul yang sentiasa cergas dan kekal bertenaga sepanjang kehamilan kedua. #shakleeeffect yang dirasainya sangat berbeza berbanding kehamilan pertama yang mana beliau menggunakan supplement lain. Tahniah kerana memilih Shaklee dan rasai sendiri #shakleeeffect yang awesome!


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3TESTIMONI 22 : FITRIYATUL ASYIQIN
[IBU HAMIL CERGAS BERTENAGA DENGAN AMALKAN SET HAMIL SHAKLEE].
Assalamualaikum. Nama saya Fitriyatul Asyiqin binti Mohd Rudin. Berumur 29 tahun dan mempunyai 2 orang anak..
Pengalaman saya sepanjang mengamalkan Set Hamil Shaklee sepanjang tempoh kehamilan anak ke 2 saya sangat berbeza berbanding anak sulung saya yang mana masa anak sulung saya mengambil supplemen lain. .
Sepanjang kehamilan anak ke 2 saya alhamdulillah saya tiada masalah yang besar HB cantik cuma alahan je ada tapi berbeza anak sulung dulu yang mana rahim saya lemah dan terpaksa disuntik ubat kuatkan rahim sejak kandungan berusia 5 bulan dan saya mengalami bleeding sepanjang kehamilan. Aktiviti saya juga terpaksa dikurangkan kerana terpaksa berehat dikatil atas nasihat doktor pakar sakit puan. .
Alhamdulillah sepanjang kehamilan ke 2 saya mengambil fullset Set Hamil Shaklee yang mana mengandungi ESP, Vitalea Multivitamin, B-Complex, Ostematrix, Vitamin C dan juga Omega Guard. Ianya banyak membantu saya kekal cergas sepanjang 41 minggu usia kehamilan saya. Dan ESP dalam Set Hamil ini juga membantu untuk kesihatan dan kuatkan rahim..
Sehingga ke saat akhir kehamilan saya yang ke 2 ini masih mampu memandu kereta sendiri menghantar dan ambil anak dari sekolah. Sangat berbeza berbanding kandungan pertama dulu yang mana saya rasa ketika kehamilan ke 2 ini saya lebih cergas dan bertenaga..
Dan berat badan saya ketika hamil kali ke 2 ni sangatlah berbeza dengan yang pertama. Yang pertama dulu hampir mencecah 90kg tapi kali ke 2 ni tak sampai pun 80kg..
Dan Alhamdulillah sangat anak ke 2 ni tiada masalah jaundice. Saya kategori darah O positif yang mana selalunya dimomokkan tak boleh elak dari masalah jaundice nih. Masa anak sulung saya dulu trauma rasanya hampir sebulan jaundice tak hilang sampailah nak cucuk sebulan baru turun jaundisenya..
Alhamdulillah syukur Ya Allah. Dan kalini saya sedang berpantang dan mengamalkan fullset Set Berpantang Shaklee pula.
Inilah Shaklee Effect saya.


Sumber: Supermom Shaklee Story
Baca: Vitamin Lengkap Ibu Hamil


Order Set Hamil Shaklee Sekarang

Sebagai ibu prihatin yang mengambil berat akan kesihatan diri sendiri dan bayi dalam kandungan, anda perlu dapatkan Set Hamil Shaklee hari ini juga. Lagi cepat anda amalkan Set Hamil Shaklee, lagi cepat anda mendapat kesannya. Bayi anda berhak dapatkan yang terbaik dari anda :)

Hubungi Miza 0199363759 untuk dapatkannya dengan segera.

Setiap pembelian Produk Shaklee dari Miza akan diajarkan cara makan yang betul serta konsultasi berterusan dan layanan istimewa dari Miza. Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)

Atau anda boleh memesannya terus di icon di bawah. 


Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759


You Might Also Like

0 komen